Hemma och latar mig

Japp, nu är jag hemma! Har så varit sen halv två i natt faktiskt. Har 193 bilder från min mobil och typ 500 bilder på kameran att gå igenom, men det får ta sin tid ;)
Tänkte i alla fall visa upp min shoppingsskörd från resan eller ja, det är typ bara alkohol. Har knappt köpt något därnere, bara en nyckelring i form av en gul conversesko och ett läppstift typ. Och läppstiftet köpte jag på båten hem så det räknas inte riktigt. Det har ju mest varit en ta det lugnt på stranden-resa och inte en springa runt i affärer-resa. Precis som det ska vara alltså ;)
Köpte tequilan i Kroatien och resten på Bordershopen i Tyskland.


En Minttu (50%! Men måste dela med Alex den lille skitungen :p), Tequila, Vodka, fyra Diabolo Ice, en liten Sparkletini (köptes bara för namnet, ursött!) och fyra små J.P Chenet rosévin (sööööta!)

Kan lägga in en bild på Amfiteatern Arena i Pula också. Purdy Purdy!


Kommentarer
Postat av: Louse

Då blir det fest snart då?? hhaa, var ni i rom?? Är såååååå avundsjuk, du får berätta alllt imorgon!!

2009-07-17 @ 21:08:40

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥