Holy Moly!

Klockan är över midnatt och det är nu den sjätte juli! Holy cow! Varför går tiden så fort? Det är bara typ 25 dagar kvar tills jag fyller 20...hjälp. Jag fattar nu varför man har satt åldergränsen för att köpa på systemet vid 20 år, det är bara för att de som får ångest över sin försvunna ungdom ska kunna dränka sina sorger och känna sig lite bättre ;) Hoppas verkligen att denna födelsedag är den enda jag får ångest för (ok, det är inte riktig ångest, bara löjlig ångest ;)) och att jag inte får det vid varje viktig ålder typ 25, 30, 40, 50 and so on. Då har jag ju en livstid av panik framför mig!
Ska verkligen försöka att göra något bra varje dag fram till den första augusti istället för att ha slödagar som jag har haft nu sen i onsdags. Ok, jag har ju inte direkt velat visa mig in public nu pga mina monsterläppar (no joke, they were awful, and painful) så det har ju varit lite svårt att göra något produktivt, men nu när de börjar läka så blir det inte en massa slöande!

Så, då var detta ventilationsinlägg över, ta det inte för seriöst. Jag har inte så mycket ångest över att fylla 20, jag är lite överdramatisk (ovanligt va?), men liiite jobbigt är det att veta att man inte kommer att vara tonåring om 25-26 dagar. Är man inte tonåring så är man vad? Jo, vuxen. Typ. Holy. Shit. Men jag överlever :p

Låt oss avsluta med denna illustration om vad jag kommer att göra som old lady. Dance your heart out, peeps!




Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥