♪♫Jag ser det snöar, jag ser det snöar...♫♪

Det skulle inte förvåna mig det minsta om det skulle börja snöa snart, det är ju världens höstväder ute nu så då kan väl vintern komma också. Join the club of premature seasons liksom. Det är ösregn och åska ute och det är kaalllt! Yay för juli.

Ännu en successfull natt faktiskt, vaknade vid nio, utvilad och allt. Känns bra. Nu har vi Fanny här på besök och hon, Oskar och Robin spelar för fullt. Det är lätt att vara barnvakt när man har massa spel inne och det regnar ute :p

Har kollat runt efter bästa Iphoneerbjudandet under morgonen och nu lutar det mot Halebopabonnemang. Är riktigt sugen på att skaffa en snart, kanske redan i slutet av augusti. Man kan ju ha två mobiler faktiskt ;) Kan vara bra att ha kvar min nuvarande om folk hellre vill smsa till den med Comviq Kompis.

Snygga skins:



Fina cases:


Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥