★Liseberg★

Har varit i Göteborg idag med Louise och Amra för att se Erik Hassle på Liseberg, men vi tog lite för lång tid på oss på Lagerhaus och matstället så vi missade honom precis. Gjorde inte så mycket dock, det var gött att bara gå runt där inne. Såg Björn Gustafsson och åkte Balder, fy fan vad jobbigt det var att övertala mig själv att åka den! Hatar första backen för att den är så hög, men den var inte det värsta idag för farten på resten av åkturen var sanslös. Jag har åkt Balder en massa gånger, men idag kände jag mig som en liten tant som ojade sig över den faaarliga bergochdalbanan. För farlig var den. Hujedamej.
Nedan följer ett axplock av bilderna jag tog idag. Har börjat ta en massa bilder (med mobilen för jag är för lat för att dra med mig kameran) varje gång jag är iväg någonstans och varje gång jag kommer hem visar det sig att jag har tagit 70+ bilder. Aldrig över 79 och aldrig under 70. Knasigt.


Första bilden är bara allmänt knas och den andra gråter jag av. Ok, kanske inte riktigt, men konserten är imorgon(idag) på Trädgårdsföreningen och jag kommer inte att vara där. Buhu.



Folk hade lagt blommor och nallar vid MJs stjärna och handavtryck. Allmänt konstaterande: Beppe Wolgers hade lite större händer än mig. ;)
Liseberg gone Alice in Wonderland.

Vann inget. Lame.

Massor av ungdomar kom från Scandinaviumhållet. Nån sportturnering som pågår tippar jag.


Dagens trend: ALLA tjejer i 14/15/16-årsåldern hade kortkorta, och då menar jag kortkorta, jeansshorts, löst linne, gladiatorsandaler och långt hår. Kändes det som i alla fall. Det var rätt komiskt att se tjejgrupper på typ tio pers som hade den uniformen med bara olika färger på linnena.
Dagens smärta: Mina läppar. Har fått ytterst onda solblåsor efter att jag har bränt dem i helgen. Måste köpa läppcerat med SPF.
Dagens klant: Amra som inte hittade till Lagerhaus. Lokalsinne noll. :p Bonusklant: Jag, som lyckats slå i pricken med väskhandtaget tre gånger. Aj.
Nattens osmartaste: Jag, som inte har gått och lagt mig än!

Imorgon blir det kanske Borås på kvällen, sen får vi se vad som händer.

God Natt!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥