oOoOoOoBubblor!oOoOoOo

Lekte med såpbubblor på balkongen förut under kvällen och då ville Alex också prova. Då, bloggskadad som man är, tog jag ju såklart fram mobilen och kameran för att få lite bilder. Det var dock helt omöjligt att få fram bilderna från kameran, jag satte in kabeln i datorn precis som man ska och då blev det kortslutning i datorn och den bara stängde av sig! Fem gånger testade jag på olika sätt, men fick samma resultat varje gång så nu vågar jag inte testa mer. Får nöja mig med mobilbilder. Men men, on to the pics! Bubbles make the world a more magical place, don't you think? ;)




Det var bubblor över halva Hedbo när vi var klara och en massa Hedbokids hoppade runt och försökte få tag på dem :p Cute.

Måste visa en bild på vårt hur vårt balkongdörr/fönster ser ut just nu på kvällarna. Helt prickigt! Har en tunn gardin bakom den vanliga gardinen när balkongdörren är öppen på nätterna (måste ju ha den öppen för att få in nån kyla i denna galet varma lägenhet!) för att jag är livrädd för alla harkrankar som lyckas flyga in hela tiden. Tejpar fast den tunna gardinen varje kväll och ställer en stol framför för att de inte ska ta sig in. Har funkat skitbra hittills. Sofia 1-Daddy Long Legs 0! Oh yeah :p



Good Night!

Kommentarer
Postat av: Frida

Smart idè ju, ska köpa nät och göra detsamma på sovrumsfönstret :D I går kväll satte jag en fläkt på fönsterbrädan, blev JÄTTESVALT! Fast man kunde dock inte somna av ljudet ifrån den, men jag sov som en stock ändå.. Ha en toppen dag!!!

2009-07-01 @ 09:23:21

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥