Pirrigt värre!

AAAH, nu är U2 på scenen! Följer allt på GP:s hemsida förstås. Fick ett sms av Ems innan och hon sa att scenen var helt enorm och det ska bli SÅ kul att dra dit imorgon!!! Börjar bli helt spänd och pirrig av förväntan nu, kan inte ens lyssna på U2 längre för då spricker jag nog. Får lyssna på Thåström och Cornelis V. istället :p

Håller på att fixa med bilder just nu, måste fixa naglarna snart och fixa med vad jag ska ha på mig imorgon. Köpte en klänning förut på Lindex, men inte på rean för jag är tydligen sjukligt sugig på allt hitta nåt på rea, hittar aldrig nåt :p Var tvungen att ta en några storlekar för stor för att boobsen skulle få plats, så då är den ju alldeles för stor i midjan så jag måste ha något skärp eller nån knytgrej. Här är en sneak peak på mönstret och mitt nagellack ;):


Var tvungen att ladda ner Poladroid efter jag såg Knivlisas bilder idag :p
 
Här är jag och Oskar för någon timme sen:



Och här är en något mer normal bild på mig från igår och en bild med en blomma som ramlade av från min bukett :p :




Nu ska jag fortsätta med mina uppgifter för kvällen, så Buh Bye Bloggisch!


Kommentarer
Postat av: Louise

Ja du får göra lite ,er trotsning, eller vad det heter. Skynda dig... :P Jag vill med vara 20, får väl vänta 3 veckor tillm orka!!

2009-07-31 @ 23:06:14

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥