Puh-lease give some pain relief... or a bargain

Varför har jag så ont under mitt vänstra skulderblad och axel idag?? Antagligen för att jag skadade det placet på något sätt igår när jag skulle försöka slå Oskar i armbrytning...Aj! Kan knappt lyfta vänsterarmen ju. It hurts like a mother...fudger...Bajs.

Det är bara typ två timmar kvar till Erikshjälpen stänger, undrar om jag hinner. Fanny är här nu och jag tror inte att hon och Oskar har varit tysta eller suttit still sen hon kom hit. Energin som en sex- och snart tolvåring har borde man utvinna och kapsla in och sälja, god knows I need it! Jag får väl förlita mig på kaffet istället. Tror jag måste köpa något järntillskott för jag är så trött.
Nu måste jag fixa mig så jag hinner iväg, vill kolla lite. Kanske hittar det bästa fyndet någonsin idag! Troligt.

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥