Resfeber

Utöver att titta och lyssna på MJ-saker idag tänker jag på vad jag ska ha med mig i packningen för den lilla trippen vi ska göra starting early Thursday morning. Måste iväg imorgon och fixa lite saker som har tagit slut här hemma, typ torrschampoo, bodylotion och lite annat som jag inte kommer på just nu. Behöver köpa ett par sandaler också, vill inte gå runt i flipflop inne i nån stad. Funkar ju bra på stranden, men känns lite tråkigt att gå runt i annars. Klackar känns också lite to much.
Vi har typ inte planerat någonting om när vi ska vara nere i Kroatien eller vilka städer vi ska besöka på vägen. Inget ovanligt alltså, vi är velfamiljen numero uno :p Vi får väl se vad som sker! Kul blir det förhoppningsvis.
Morsan har redan börjat leta efter grejer och stressa runt. Hon lär ju inte sitta ner förrän vi sitter i bilen på torsdag, inget nytt där heller alltså. Får väl försöka hjälpa henne så hon inte blir sönderstressad och börjar gapa på mig. Eller, who am I kidding, klart hon kommer att göra det ändå, that's just who she is :p Gotta love it!

Make That Change

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥