Sleeping Duckie

Idag har jag inte gjort ett skit. Sov på soffan inatt på grund av värmen, gick från soffan i vardagsrummet till kökssoffan, käkade frukost och somnade sen igen. Vaknade, gick till morsan och farsans rum där Alex låg, satte på fläkten och somnade igen. Värmen i den här lägenheten är sövande!
Skulle åkt med till Borås, men mina läppar ser ännu värre ut idag än igår och de gör ONT också. Jävla sol som alltid ska steka sönder mina läppar...Ska köpa läppglanset från Hawaiian Tropic med SPF 25 så det inte händer igen. Alex kallar mig Duckie nu bara för att det ser ut som om jag har sprutat in Restylane eller nåt och att det hela har gått väldigt fel. Hoppas skiten går över fort!



Kommentarer
Postat av: Frida

Hörru du, köp inte det läppglanset! Det hjälpte inte ett skit för mig. Köp ett stick, från apoteket med solfaktor 30, det funkar kanaon!

2009-07-03 @ 06:12:25
Postat av: Sofia

Ok, det låter bättre! Vad gör du uppe vid 6-tiden? :p

2009-07-03 @ 09:59:16
Postat av: Frida

Jag var uppe o kissade, blev orolig för det såg disigt ut ute, så in på nätet o kolla väderleken! Eftersom vi skulle till varberg, Fun city och apelviken.. Jag o Jocke o Fanny älsklingen.. :) Vi har haft det görmysigt ihop! Kram

2009-07-03 @ 22:31:50

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥