Tisdag

När rubriken är så oinspirerad som min är idag så brukar det vara en indikation på inlägget kommer att vara rätt ointressant. I alla fall i min blogg. Har inte gjort speciellt mycket idag. Vaknade vid fyra efter en tidig morgonläggning igen. Var ju tvungen att kolla på True Blood vid tresnåret och sen trögade jag runt lite till tills jag lade mig runt fem. Eller sex kanske, kommer inte ihåg. Käkade tacos, tortillas var det väl egentligen, till frukost samtidigt som de andra, som förövrigt kallade den måltiden middag. Efter det har jag kollat bloggar, kollat csns hemsida efter lite info, kollat swedbanks hemsida för lite info och sen kollat skor och sen fler bloggar. Hade American Pie presents: The Naked Mile på i bakgrunden för en stund sen, lameass movie. Ska nog försöka mig på att gå och lägga mig snart. Hjälp. Scary stuff. Seriously.

Imorgon ska Fanny vara här ett tag och jag ska nog gå till Erikshjälpen och titta lite. Har inte varit där sen typ tidig vår eller nåt. Måste kontakta kundtjänsten hos Nelly också om mina försvunna skor. Sen får vi väl se vad som händer! Förhoppningsvis är morgondagen lite mer produktiv är den nuvarande.


Konstiga skyltar de har i Alperna ;)

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥