UGHHH rensning... + dagens hår ;)

Morsan och Farsan är i rensartagen igen...Bläää. Jag menar, det är ju skönt att äntligen få bort solariet och skit som stått på balkongen, men måste de ta bort varenda jävla bok som finns i huset?? Jag var tvungen att dra upp hälften av grejerna i garderoben för att få ut två påsar böcker och sen skulle vi rensa hela bokhyllan...de får fan sluta läsa så mycket! :p Och självklart så drar Alex till Horred och behöver inte hjälpa till, vilket hon aaaldrig gör, och jag är den som får skäll för att jag är lat...lame!



Var ju tvungen att ta några bilder på håret i dagsljus också ;) Ignorera att jag ser skittrött ut, sov bara fyra timmar, som vanligt typ alltså + så sov jag i kläderna jag hade igår och orkade inte byta om förrän för en stund sen :p



Det är galet rött i direkt solljus! Får se hur det ser ut när jag har tvättat det första gången, rött hår kan ju ändras ganska kraftigt.

Nu ska jag dricka kaffe tror jag! Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥