Onsdag


Gick och lade mig tidigt igår och vaknade innan åtta! Success! Har redan hunnit fixa Nellygrejen och får förhoppningsvis ett bra svar. Vill ju ha mina skor!

Vad ska man göra nu då? Har ju hela dagen framför mig! Har ju vissa saker jag måste göra, men de är inte så lockande faktiskt. Måste ju till banken snarast för att fixa mitt konto så jag kan ansöka om CSN. Sen måste jag kolla upp vilka böcker jag måste köpa till skolan, men det enda jag kan tänka på är vilken färg jag ska ha på skrivböckerna och vilken dayplanner jag ska ha. Feels like I've got my priorities straight.

Nu ska jag fortsätta denna morgon med att dricka kaffe kanske och fixa mig och sånt. Sen får vi se vad jag gör.


Cats are just too damn funny :p

Update. Fick svar om mina skor: de har blivit tillbakaskickade till Nelly och gått in lagret igen och jag behöver inte betala nåt. Skönt att det är löst i alla fall, även om jag inte fick några skor...Får köpa andra, lite mer höstappropriate kanske!

Kommentarer
Postat av: Louse

Ya they are sooo funnt and soo damn cute!

2009-07-29 @ 19:13:51

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥