G'Nite!

Har kollat inredningssidor hela dagen, helt galet hur många jag tittat igenom. Är sjukligt sugen på att få inreda mitt place nu, orka vänta flera månader! Men tiden kommer nog gå fort och så är det bra att jag har lite tid att spara och leta efter möbler och andra prylar man behöver.

Har kollat in nyheterna på Nelly också, tyvärr. Vill ha så många skor därifrån, holy moly alltså. Annars har jag haft en rätt tråkig dag, har verkligen inte gjort någonting. Är rastlös, men får inget gjort ändå. En bra sak med att ha tråkigt en hel dag är att jag blir trött på kvällen och kan gå och lägga mig vid en mer mänsklig tid, det är ju positivt! Kommer nog att dra mig till sängen ganska snart.

Dagens Sofia:


Yep, I'm flashing the peace sign with my craptacular nails! Haaatar att ha korta naglar! Visst lyser mina ögon att jag är B-B-BORED out of my mind :p Time for bed...

Later, peeps!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥