Paraflaxigt värre!

Idag är första dagen på länge som det är någorlunda behaglig temperatur hemma. Folket var i Borås och shoppade utan mig på grund av mina missbildade läppar och köpte hem två fläktar så nu har vi tre fläktar hemma på högsta fart! Skönt är det! Vi skulle åka till Ullared idag egentligen, men bestämde oss för att göra det nästa vecka istället när mina fina sår har läkt. Inte så kul att gå runt i ett varuhus såhär :p Skippade att gå ut i Gbg med Louise ikväll också så jag ska vara hemma och ha fredagsmys. Ska nog kolla på någon film eller nåt, vi får se.

Morsan köpte tre paraflaxar på Lagerhaus också, varav ett likadant som jag har. Hon trodde att mitt rosa genomskinliga hade gått sönder, men det är bara flärpen som håller ihop paraplyet när det är stängt som har gått av så nu har vi två likadana paraplyer hemma. Hon köpte även ett turkos/grönt och ett med en massa solglasögon på, skitfint! Men det ska väl Alex ha tror jag, fast jag lär ju sno det nån gång ;)



Later, peeps!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥