Wimbledon och Resdrömmar

Sitter och tittar på Wimbledon, har tittat på nästan hela matchen. Hejar på Federer för att det var så synd om honom förra året när han förlorade mot Nadal, när han grät och såg så besviken ut. Så Heja Federer!
Har inte gjort ett skit på hela helgen, bara legat framför fläkten och sovit i omgångar. Mycket produktivt. Jag är riktigt sugen på att resa någonstans. Elinush & co ska ju iväg till Kroatien i veckan! Vill också dit, får väl se om vi bestämmer oss för att dra ut en sväng i Europa :p Hoppas kan man ju alltid göra!


Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥