Blåmidsommarsak

Blåmidsommarsak var det jag döpte denna bild till när jag sparade den så det fick bli rubriken också :p
På midsommar ska man ju ha blommor i håret, men eftersom jag är livrädd för insekter och inte känner för att ha dem krypande på mig så har jag löst det problemet med att köpa tygblommor på hårspännen! Awesome right?! Jag tycker om den här turkosblå färgen till mitt röda hår, finfint blir det. Köpte ett matchande armband också. Har införskaffat en aprikosfärgad klänning att ha på mig imorgon så nu kan ingen säga att jag inte är färgglad! Brukar ju normalt vara the queen of black, men lite omväxling skadar väl inte. Förhoppningsvis.


Ska inte ha lila ögonskugga imorgon ;)

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥