Dan före dopparedagen-eller eh, midsommar då...

Lyssnar på The Whip för tillfället, har gjort det rätt mycket den senaste veckan. ♥.
Ska försöka mig på att fixa mig alldeles strax, eftersom Vater (Daddy-O) kommer hem vid fem. Han har ju varit och jobbat i Luleå hela veckan så nu är det dags för honom att flyga hem över midsommar. Han ska dock tillbaka på måndag, men nu ska han vara hemma och vi ska iväg till systemet och affären och sån skit för att fixa saker inför helgen.
Jag tror att jag har bestämt mig för att dra till Skara, men tar Västtrafiks hjälp att ta mig hem på lördagen. Gött att få ha lägenheten lite för sig själv också + att jag inte är så sugen på att gå in på Skara Sommarland. Jag vill mest ha det traditionella midsommaraftonsfirandet med släkten och sen kan man festa hemma på lördagen. Blir förhoppningsvis kul. Håller på med "Operation - övertala Alux att hänga med till Skara", men jag vet inte hur bra det går :S Hoppas i alla fall hon drar med.

Nu ska jag göra i ordning mig! Wish me luck :p

Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥