Fotboll och Metaltown=Fredagens Bravader

Har varit med Louise och Amra i Göteborg idag, var såå skönt väder! Massor av folk också och det är ju alltid kul. Vi åkte in för att titta på matchen på storbildsskärm i Bältespännarparken, men vi kollade bara på första halvlek sen gick vi därifrån för att det gick så dåligt för Sverige. Kanske var lite dumt med tanke på hur andra halvlek gick, tur att de förlorade i slutändan så slipper jag gräma mig över att jag inte såg det :p



Vi visste inte riktigt vad vi skulle göra, men jag kände mig dragen till hamnen och det var ju bra för där såg vi massa alternative-rocker-ish typer vara på väg över Göta Älvbron. Det är ju Metaltown denna helgen och man kan se hela konserterna jättebra från bron, det ligger ju precis bredvid! Så vi gick dit och lyssnade på musik från Volbeat och nåt annat band tillsammans med en massa andra festglada (och flörtande och fulla) människor :p Funkade finfint.


!
Svinigt mycket folk, synd att jag inte tog fler kort bara. L lägger nog upp bättre sen :p

Tog bussen hem vid tio efter Amra fick sin älskade Mcdonaldsmat, själv drack jag Vitamin Water och en smoothie. Var så törstig efter värmen!
Nästa år är det vi som står där nere och hoppar! Tror jag är en liten rocker chick at heart faktiskt, eller så kaaanske jag vill dit för alla rocker killar som var där ;) Gosh, jag är en sucker för dudes with tattoos!

OOH, har ju glömt att skriva att jag 'kom in' på komvux! Fick reda på det idag och det är så skönt att veta vad man ska göra i höst! Kan äntligen börja söka lägenhet också, yay :)

Later!



Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥