Freaky stuff

Nu har Frida och Fanny åkt hem, men innan det fick jag känna på Fridas mage och jag kunde känna ungen! Freaky Deaky! Kunde hur tydligt som helst känna konturerna på ungen, det var som ett tjockt lager hud och sen en liten bebis. Har ingen aning om exakt vad jag kände, men det var tydligt att det var en liten människa där inne. Kuh-Rayzee stuff right there! Måste kännas ännu konstigare att ha den inne i sig.

Nu är jag ganska trött, vet inte om jag ska riskera att dricka kaffe nu för då kan det bli svårt att gå och lägga sig ikväll. Kanske bara tar en liten kopp :p

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥