Frillesås

Har varit vid havet idag igen, denna gång med Elina, Frans och Viktor! Satt mest under parasollet för att inte bränna min solbränna från igår ännu mer. Då hade jag nog fått blåsor eller nåt. Riktigt skönt väder har det varit idag! Vi körde frågesport från en tidning, kom på att jag inte kan speciellt mycket om fransk sport genom tiderna, får läsa på tror jag :p
Agerade paparazzi idag igen, så här är lite bilder!



Mina naglar matchade vattenmelonen :p


Tog sedan en jäkla massa bilder i bilen på vägen hem också.



Haha, Viktor ser ju lagom normal ut, scary shit :p

Framme i Horred!


Har sedan jag kom hem tittat klart på Confessions of a Shopaholic, som jag började se igår efter He's just not that into you, men inte orkade kolla klart. Sen har jag gjort min bloggrunda och typ inget mer. Slapp kväll to say the least :p
Väntar på att True Blood ska bli klart så jag kan se det, men fan vad långsamt det laddar idag! Det är så varmt hemma, outhärdligt nästan så jag går fram och tillbaka till vattenkranen hela tiden. Ändå så har min arm svullnat lite så min Dermal Anchor ligger plant med huden, den som brukar vara nån millimeter ovanför. Ska rengöra den noggrant idag så den inte får nån infektion eller nåt, kan ju lätt bli så på sommaren.
Nu ska jag kolla om det finns något sevärt på TV!

Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥