Go to sleep, stupid woman!

Kom hem för typ en 50 minuter sen, har varit hos Louise och tittat på film med henne och Sabina. Såg P.S I love you. Har redan sett den och tycker den är supersöt men stör mig fortfarande något så fruktansvärt på Jeffrey Dean Morgans irländska accent. Hjälp, va den är dålig! Synd på en så het man :p
Skulle bara vara där och kolla på en film, men råkade stanna några timmar extra...oops! Ska ju upp tidigt och köpa något att ha på mig på Tobbes student. Blir till att bälga kaffe hela dagen. Sen på kvällen kanske det blir Lygnevi, har aldrig varit där så det kan ju vara kul att kolla in. Hoppas att mina fördomar om stället inte infrias :p

God Natt!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥