Good Morning Sunshine

Vaknade, öppnade min dator, gick in på Nelly.se och såg att de hade fått påfyllning av skor!
Vill ha ett par av dessa karamelliga klackar, fast jag kan inte bestämma mig för vilka.


Jag har inte så många bruna klackar i min skogarderob, så dessa skulle passa perfekt in. Älskar skor med spännen!


Meredith SEK 599, Nelly  Shoes - NELLY.COM

För mig är dessa kilklackar inte en fullträff på bild, men jag tror att om jag hade de hemma så skulle de vara välanvända. Kilklackar är skönt att gå i och de här är inte så söta som kilklackar kan bli. Jag gillar nitdetaljerna och spännena.
Isabella Wedges SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Jag vill verkligen ha alla Steve Madden-klackar som finns på Nelly, men det skulle vara för smärtsamt för mig att lägga upp bilder på dem så de får nöja sig med ett omnämnande :p So pretty it hurts!

(Förresten, klicka på skorna så kommer ni direkt till deras sida på Nelly ;))

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥