Göteborgslängtan

Är lite sugen på att utnyttja mitt nyinköpta fritidskort och åka till Göteborg imorgon. Inte nödvändigtvis för att shoppa (kanske köper nåt att ha på mig på Elinas student), mest för att göra nåt annorlunda. Åka dit och bara strosa runt. Kanske ta spårvagnen till Saltholmen. Insupa lite havsluft. Ta lite bilder. Bara göra nåt annorlunda istället för att sitta hemma.



Vi får väl se om jag kommer iväg. Jag brukar vara mer sugen på att dra iväg på kvällen än på morgonen, min kropp är lite piggare då :p

Kommentarer
Postat av: Louise

Skulle gärna ha följt med dig men jag har inget fritidskort =(

2009-06-08 @ 11:33:29
Postat av: L

Haha, bra timing =)

2009-06-08 @ 15:59:03

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥