Hemkommen och Sjuk

Japp, så är det. Nu är jag hemma från Skara igen. Skulle ju egentligen åka hem igår, men det sket sig för att jag blev sjuk. Det var inte direkt lockande att åka tåg och buss i fyra timmar när man har svårt att andas riktigt och hostar som en 67-årig gammal rökare. Och har feber. Och har bitit sig i läppen. Ok, det sista hade jag nog klarat av att resa med ;). Men det andra...inte kul. Mår inte direkt bättre nu, men hoppas att det ska gå över snabbt så man kan njuta av vädret den kommande veckan. Tänker dock vara försiktig i solen nu, har bränt mig idag :p Aj! Mitt ansikte och mina underarmar är ganska röda.

Det har varit en kul helg, trots sjukligheterna. Det var trevligt att umgås med släktingarna, även om många av de unga valde att spendera en viss tid av kvällarna framför datorn, lanandes (Är det ett ord? Probably not). Bildbevis nedan! Fanns fem laptops med sammanlagt bland oss som var i Skara. Mine included. Crazy people. Klarar inte en helg utan datorn :p

Här är bara fyra, den femte kom typ en timme senare ;)

Ska lägga upp fler bilder och sånt imorgon när jag orkar, men här får ni en på mig och Oskar. Vi blev uttråkade när vi tittade på kusinerna som spelade tennis så mobilen åkte fram och vi tog några högst seriösa kort :p

Haha!

Later!


Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥