Host Host Blaaaahhh

Gosh, den här sjukan går inte bort...Nu nyser jag nästan så jag bryter mina revben :p Och hostar och febersvettas om vartannat och poppar piller som en tvättäkta junkie! Haha.
Har, eftersom jag inte orkar röra mig speciellt långt från kökssoffan, tittat på 17 avsnitt av Privileged under typ 24 timmar. Synd att den blev nedlagd för den slutade lite cliffhangit! Irriterande när de gör så, de kan väl i alla fall få göra nåt extra avsnitt så serien får ett någorlunda avslut. Hoppas att the cw ändrar sig :p

Alexandra drog ju idag till Borlänge för Peace and Lovefestivalen (Ja, jag hatar henne fortfarande för att hon får se Chris Cornell, Thåström och en miljon andra!!!) och vet ni vad det första som händer henne när hon kommer upp är?! Någon snor hennes sovsäck, hahahaha! Någon annan i hennes sällskap hade fått sin sko snodd också, men den fick hon tillbaka och sen blev någons alkohol snodd, haha. Verkar som  om de har bra koll på deras grejer ;) Så nu ska Alex och Samah dela sovsäck i natt, good luck till er! Hon var väldigt glad ändå, misstänker dock att alkohol kan ha med det att göra. Fick ett antal mycket välstavade sms innan nämligen, hehe. Bara de inte tappar bort deras pengar så ska väl de mesta vara lugnt. Och tältet kan ju vara ganska skönt att ha också ;)

Nu ska jag återgå till mitt sjukeri och ta det lugnt. Det är ansträngande att använda tangenterna så här ju, att blogga är jobbigt när man är sjuk :p


Ska göra som hunden och hämta glass, fast inte isglass och jag måste hämta den själv :p Tur att frysen ligger två och en halv meter ifrån mig.

    Later!!

Update! Nu fick ungen köpt en sovsäck för 200 så det var väl gött för henne :p Slipper frysa ihjäl i ett tält i sommarsverige, det är ju inte direkt varmt på nätterna!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥