James Morrison

Jag orkade inte gå ut idag, så istället sitter jag här och lyssnar på James Morrison. Perez lade upp hans cover på Man in the mirror nyss, så den måste ju nämnas i ett blogginlägg tänkte jag ;)



Kan ju lägga in några andra låtar också, som dessa som jag lyssnade extremt mycket på under 2006 och 2007.







Hela Undiscovered albumet är jävligt bra och sönderlyssnat från min sida! Songs for you, Truths for me är också bra, men det har jag inte lyssnat lika mycket på.

Verkar som om jag måste gå och lägga mig tidigt (yeah right!) idag för att jag ska till Varberg vid elva med SysterYster och FannyBunny. Får se hur mycket jag solar dock, brukar ju inte göra det nuförtiden :p

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥