Läppgojs!

Jag har de senaste dagarna haft samma färg på kombination av läppgojs på mina lips och eftersom jag har skrivit i den lilla beskrivningen vid sidan av bloggen att jag ibland kommer att skriva om smink så får jag väl göra det då!
Läppstiftet jag har använt de senaste dagarna är Viva la Divas light pink nr 20, ett superljust och skimrigt läppstift som kan skrika fjortis om man tar för mycket av det. Lägger man däremot något läppglans med lite färg i över så blir det superfint! Jag köpte ju ett MakeUpStore pot gloss i helgen så det har jag ju klart använt över, måste ju testa det i olika kombos ;) Glosset är i färgen lux.



Later!


Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥