Lite bilder på the prom queen

Hade inte sovit så många timmar inatt, så sömnbrist kombinerat med nonstop fixande i ett par timmar och bara en kopp kaffe på morgonen gjorde att jag somnade rätt hårt på kökssoffan i några timmar nu på kvällen. Får väl se när jag går och lägger mig inatt. Det har varit en rolig dag, bortsett från att jag fick vänta i hundra år medan tre personer letade efter mitt paket på Shell, som de till slut hittade vid en dator när jag precis hade satt mig i bilen och vi hade backat ut två meter :p

Var som sagt i Horred idag och fixade Elina till balen. Hon kom och hämtade mig och Alex runt tolvsnåret och när vi kom fram började vi fixa direkt.



Så här satt Alex typ hela tiden, när hon inte hämtade saker åt mig! Hon var min bitch, haha :p


And the finished result!


Hon hade inte den svarta grejen med sig :p






Så fin, så fin :)

Kommentarer
Postat av: amra

soo qute hon är!!! mycket fina foton oxå måste jag understryka hur fiiiin hennes frisyr o sminkning är hehe BRA JOBBAT MISS SOFIA!!!!!!

2009-06-04 @ 03:53:10
Postat av: Louise

Vad fin hon blev, håller med amra, bra jobbat vännen!

2009-06-04 @ 12:38:40

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥