mtv movie awards

Tittar just nu på MTV Movie Awards på en live streaming länk. Tog hundra år att hitta en bra länk :p Kommer förhoppningsvis vara bra idag. Alex vill också titta så jag skulle väcka henne, men hon verkar ha svårt att vakna :p

Har varit hos mormor och morfar hela dagen, det var sinnessjukt varmt! Tog en halvmiljard bilder som jag ska kolla igenom imorgon. Lägger nog upp nåt då, har inte orkat skriva en massa idag. 'Til then, have a good night!
Ps. Har fortfarande huvudvärk från gårdagens Hotellet-visit :p Men mår inte illa längre ;)

Later!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kan du dela med dig av den länken? :) jag har nämnligen heller inte hittat en bra länk som funkar!

2009-06-01 @ 03:30:25
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥