Pics from yesterday

Tog några (ok, 170) bilder igår hos mormor och morfar. Var lite uttråkad så jag bestämde mig för att stalka Alex med kameran :p Tyck inte synd om henne, hon är den största linslus jorden någonsin har skådat!





Sen tog jag ju inte bara bilder på ungen utan jag var ju tvungen att dokumentera omgivningarna också


Tittar man noga så ser man mormor i växthuset :p





Sedan roade jag mig med att fälla Oskar

Sedan blev jag trött


Efter hundra år kom Elinush och Gunnel och då kunde vi äntligen fika lite :p Åkte hem vid femtiden, när vi hade fått nog av lantluften ;)

Har fått tusen fräknar efter all tid i solen under söndagen, just call me Miss Freckleface!

Later!



Kommentarer
Postat av: Elainaho

http://www.brollopsguiden.se/frisyrer/fixa/index.php den va la fin?

2009-06-01 @ 23:30:31
Postat av: Louise

Vilka underbara bilder vännen :)

2009-06-01 @ 23:39:30

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥