Privileged

Gick och lade mig vid åtta imorse och vaknade vid fem. Känns stabilt. Har inte gjort speciellt mycket idag alltså. Sitter just nu och tittar på Privileged på femman, den verkar ganska bra. Har sett trailers från serien för länge sedan när de advertisade programmet i OTH och Gossip Girl-nedladdningarna, men orkade inte ladda ner den då. Känns gött nu för då har man en skön serie att följa på söndagarna! Har ju Bones också förstås.
Får riktigt färga-håret-sug när jag ser tjejen i Privilegeds hår! Vill ha lite mörkare rött hår, men det är ju så smidigt att ha sin naturliga hårfärg. Slipper ju utväxt och sån skit och det är jobbigt att ha färgat rött hår på sommaren för det bleks mycket fortare.

I morgon är det dags för Truuuuuuue Bloooooood!!! Äntligen!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Yay, True Blood..

2009-06-14 @ 20:16:08
Postat av: Frida

YEEEEEEEES! Äntligen! Som man har längtat... Hur är det med Solveigs rygg?

2009-06-14 @ 20:22:19
Postat av: Sofia

Morsans rygg är skit fortfarande, hon ska till apoteket imorgon och få ut de nya tabletterna. Hoppas bara att ryggen är bättre tills midsommar, det är nog inte så kul att sova i våningssäng med världens ryggont. Tur att de inte ska sova i tält i alla fall :p

2009-06-14 @ 21:15:14
Postat av: Frida

Usch och fy! Ja vi får tro att den är bättre till helgen. Hon får väl ta nederslafen i våningsängen...

2009-06-15 @ 10:19:28

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥