Puuuh

Nu har jag städat bland mina sminkprylar och andra skönhetsprodukter och skrubbat badrummet. Det var lite jobbigt kan man säga. Har så helvetiskt mycket prylar som inte får plats. Ändå så tycker jag inte att jag har tillräckligt utan jag kommer ständigt på nya saker jag vill ha och behöver :p

Jag vill åka till Göteborg idag, men vet inte om jag orkar. Alex ska nog köpa ett fritidskort till mig på vägen hem från skolan, hon köpte sitt igår. Ska dra till duschen snart och fixa till mig för jag måste hämta ut Alex mobil på Shell. Måste vara ute ur lägenheten vid två för då kommer Oskars sjukgymnast och de ska mäta hans muskelmassa eller nåt. Känner inte för att vara här då i alla fall, vår lägenhet är ju inte så stor om man säger så ;) Det blir nog en bra tidpunkt för en promenad.

Later peeps!

Kommentarer
Postat av: amra

gar alex fått ny mob? kuuul! usch är sååå uttråkad, borde plugga men istället kollar ja runt på era bloggar ifall ni skrivit nåt nytt, men samma som en halvtimma sen haha sen är ja inne på face...asså gör allllt förutom att plugga!!! ... hoppas allt är bra hemma!! misssssssssss you!! oxå får du lägga upp massa fina bilder på hur din proffsiga balfrisyr blev :) pusssssssss

2009-06-02 @ 13:26:34

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥