Studentfirande och Lygnevi

Igår hade jag fullt upp hela dagen. Vaknade, fixade i ordning mig, drog till Kinna och köpte en klänning och studentpresent, kom hem och fixade mig ännu mer (och ramlade sedan i trappan :p), drog till Kungsbacka och kollade när min kusin tog studenten. Fanns typ inga parkeringsplatser nånstans och vi hittade inga släktingar heller. Tillslut hittade vi Tobbe som satt på hans kompis axlar och skrek av glädje. Sen började vi försöka samla ihop alla släktingar, det tog ett tag för inga hade hittat varandra :p Har bara mobilbilder just nu men här kommer några:

En mycket glad Tobbe

Tobbe, hans flickvän Stina, min kusin Jonte och Tobbes och Jontes morsa Tina

 

Tobbe på flaket (det var en jävla stämning på deras flak, det bara hoppade! Lätt det bästa flaket i Kungsbacka den dagen)

Efter utspringet drog vi till Öjersbo och firade vidare. Åt mat och tårta och shottade Jägermeister. Dessa två vildingar satt nog inte still en sekund under hela kvällen :p Mina kusiner Amadeus och Ellijot.

Vi åkte hem vid åttatiden och jag hann vara hemma i mindre än en kvart innan det var dags att dra till Louise. Emelie, Sabina, Sophie och Sussi var där och förfestade lite. Jag kom dit och förfestade mycket, för mycket. Innan vi hade kommit fram till Lygnevi hade jag hunnit bli rätt så berusad :p Behövde i alla fall inte köpa nåt därinne. Jag var skittrög på att höra vilka låtar Björn Rosenström började spela, jag som brukar höra sånt inom nån halvsekund. Men när jag hörde vad han spelade så sjöng (läs skrek) jag med i låtarna rätt bra. Louise kunde fan typ ingen, skäms på dig! Hemläxa! 

Fick jävligt ont i fötterna, ville skära av dem. Tog bussen som gick vid halv två och somnade direkt :p Hoppade av vid rödljusen vid Fröllan och jag och Sabina köpte lite käk. Gick hem så fort jag kunde med mina onda fötter för det var kallt och var hemma nån gång efter två. Drack en massa vatten, tog två pamol, käkade min halvahalva och kollade runt på datorn. Gick och lade mig vid kvart över tre (tidigt för mig!) och vaknade efter elva timmar.

Mår bra idag, har bara lite ömma fötter och ben fulla av blämärken. Inget nytt alltså :p Idag ska jag bara slappa och ha det gött!

Later, peeps!

Ha en trevlig Nationaldag om ni firar det! Det gör inte jag :p

 

 

 


Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥