Torsdag

Idag borde jag ha åkt till Göteborg, men orkade verkligen inte. Det blir till att åka in till Kinna på morgonen och se om jag kan hitta nåt att ha på mig på Kusin Tobbes student som är i Kungsbacka klockan två. Vet i alla fall vad jag ska ha på fötterna. Så det viktigaste är alltså fixat!

Jag är verkligen helt otroligt trött idag. Vaknade efter en elvatimmars nattsömn och hade en sjukt jobbig huvudvärk som inte släppte förrän jag hade tagit två pamol och en kopp kaffe. Jag har säkert järnbrist eller nåt. Måste skaffa nåt järntillskott typ Blutsaft. Det är vegetabiliskt va? Får kolla upp det :p

Hörs senare, peeps!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥