Lista!

HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
Icke sa Nicke! Om inte Alex har lagt in några :p
Något husdjur : Nope, lille doggen Kasper dog ju i November :(
Någon favoriträtt : Njae, det tror jag inte...Nåt vegetariskt är det i alla fall, det är så säkert ;)
Någon flick/pojkvän : Nej (haha, vad många nej det är hittills)
Puder på dig :  Japp, puder, foundation, concealer, rouge, bronzer and all that good stuff!
Några framtidsplaner : Plugga först och främst, sen får vi se vad som händer.
Någon sjukdom : Jag har en ögongrej, men sjukdom vet jag inte om jag skulle kalla det.
Gymkort : Haha, nej. Borde nog det dock. Äsch, man kan träna i naturen och så har jag en halv miljard träningssaker hemma också, borde nog börja använda de på allvar.
Några kärleksproblem : Nej, man borde nog rimligtvis behöva vara kär i någon för att kunna få kärleksproblem. Eller så har jag kärleksproblem för att jag inte har nån kärlek i mitt liv. Haha, filosofiskt värre :p
En homosexuell kompis : Inte vad jag vet faktiskt.
Duschat idag : Hmm, om detta räknas som onsdag så har jag inte gjort det, klockan är ju faktiskt över tolv!
Någon kompis som snarkar : Det har jag säkert!
Någon vän som spelar i ett band : Neeh...
Några mvg:n : Just nu? Nej, bara från högstadiet :p När jag börjar komvux? Hellz yeah, alla mvg ska jag ha (typ i alla fall;))!
Någon som förstår dig : Jadå! Kanske inte helt, men det är bara för att jag är otroligt komplex ;)
Tuff kompis som kan försvara dig : Jag kan försvara mig själv otroligt bra!
Något beroende : Skor? Smink? Koffein i form av kaffe och cola light, zero, pepsi max :p
Fikat idag : Inget fika, men Alux köpte godis innan. Bad Sofia! Haha
Nagellack : Japp, som alltid! Någon ljus historia med miniglitter som har alla möjliga färger i direkt ljus.
Någon vän som bor i ett annat land : Neepps.

VEM ? ..
Avskyr du : Avskyr och avskyr, det finns väl alltid folk man inte tycker om, men kommer inte på nån särskild just nu.
Hånar du : Ingen just för tillfället.
Delar du mest minnen med : Vette fan...
Längtar du mest efter : Jag längtar aldrig efter folk, känslokall är jag.
Stör du dig på : Vissa människor bara.
Gosar du med : Mitt täcke på natten :p Är såå ensam, haha det är synd om mig ;) or not.
Lagar mat : Jag!
Diskar : Mamma, Pappa, vem som helst bara jag inte behöver göra det!
Tror att den är någon : Jag! Fast jag tror inte, jag vet :p

VILKEN ? ..
Tidning läser du : GP, aftonbladet då och då, Cosmopolitan, Elle, Damernas Värld, InStyle...
Buss åker du oftast : 300, 330, 450
Frisyr har du : Mellanlångt, ganska rakt, rött med lite uppklippt runt facet.
Dag fyller du år : 1 Augusti!!!!
Årstid föredrar du : Alla utom vintern :p
Stad är du uppväxt i : Stad? Haha, by is more like it! Skene.

VAD ? ..
Gör du nu :
Denna lista såklart, har på Jimmy Kimmel i bakgrunden också.
Gör dig till en bra människa : Att jag är allmänt underbar! Eller hur ;)
Gör dig till en dålig människa : Att jag är lite väl selfish ibland. Lat kan jag också vara :p
Vill du arbeta med : Vet verkligen inte.
Är roligast just nu : Att det är sommar(ish).
Har du på dig nu : Mjukisbralls, svart linne, svart kofta.
Har du för smink idag : Rätt dramatisk eyeliner, mycket mascara och ljusa läppar.
Äger du för skor : Mestadels med klack, har väl skapligt många, men vill ha mer!
Har du för storlek i skor : 41, samma sen jag gick i typ femman. Är man lång så är man :p
Läser du för bok : Ingen, har minst fem vid sängen, varav tre påbörjade, men jag går och lägger mig så sent att jag aldrig tänker på att läsa. Måste läsa i alla fall tre böcker i sommar!
Ska du göra nu : Borde väl gå till sängs, men lär väl tröga runt ett tag till om jag känner mig själv rätt ;)


Haha, jag har dålig humor så här sent :p


Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥