Skor + väska = Love ;)

Nu är det dags för ett inlägg av den mer ytliga sorten! Har inte lagt in några bilder på mina skor som jag köpte i början av månaden (eller var det i slutet av maj? hmm...), så det tänkte jag göra nu. Hittade sen inte kameran så det fick bli mobilbilder, men lite suddiga bilder har väl ingen dött av hoppas jag? :p
Det var ganska svårt att fota ett par skor själv när de sitter på sina egna fötter märkte jag så det fick bli någon enstaka dålig bild av skorna på fötterna och sen skorna liggandes på balkonggolvet.



Tycker om båda även om de ljusa höll på att få mig att hamna i rullstol tre gånger under samma dag :p Man ska inte ha någon slags lotion på fötterna för att hålla sig stabil i dem, haha.

Mamma var snäll och överraskade mig med en väska igår! Har velat ha en stor svart eller mörk väska hur länge som helst, men har inte hittat någon som jag gillat. Så igår när jag vaknade blev jag mycket glad att hon hade köpt den här fina. Den har flera fack, varav ett stort i mitten som är perfekt för att smink jag släpar runt på och så får min dator plats i den! Inte för att jag orkar gå runt med den hela tiden, men ibland kan det vara bra ;)



Later peeps!



Kommentarer
Postat av: amra

skorna e galna! shit vad höga! snart får vi ha våran smink kväll o då ska du lära mej gå i så höga skor! :p

2009-06-17 @ 01:47:22

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥