Vad Gör Sofia Denna Torsdagskväll?

Ja, det kan jag berätta för dig! Jag sitter och äter bigarråer och plommon och lyssnar på detta och detta (spotifylänkar).


Funderar även över vad jag ska titta på i afton. Känner för nån lättittad film eller en ny tv-serie. Detta har jag avverkat denna sjukvecka:
  • 17 avsnitt av Privileged
  • Halvtittat på båda The Sisterhood of the Traveling Pants (ja, där låg min koncentrationsnivå ett tag :p)
  • The Breakfast Club (♥)
  • Sex Drive (typ American Pie meets Road Trip, den typen av filmer i alla fall. Med Dale från Greek, yay :p)
  • The Outsiders (av F.F Coppola, med Matt Dillon, C. Thomas Howell, Rob Lowe, Tom Cruise, Patrick Swayze, Karate Kid, Emilio Estevez, Diane Lane och Tom Waits av alla människor! Kände ju nästan till allt folk i filmen, men har knappt hört talas om själva filmen :p)
Vet inte vad jag ska kolla på nu, får leta runt lite. Oj, nu twittrade Perez om att Michael Jackson har fått en hjärtattack, hoppas det inte är för allvarligt! Då blir väl Amrusch ledsen :p Nej, han kan inte dö på samma dag som Farrah Fawcett, det vore udda ;)

Nu lyssnar jag på detta istället!
Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥