Valdag

Japp, idag är det dags! Första gången jag har chansen att påverka världen genom att rösta. Ok, lite dramatiskt kanske, men det är alltid kul med lite dramatik på söndagseftermiddagen :p Har vetat vilka och vem jag ska rösta på i flera månader så dagens beslut blir inte så svårt. Har ju varit miljöpartist sen jag var 16 och det kommer inte att ändras idag.

On to more superficial matters, min nagel gick nyss av. Fast bara lite på tippen så det är väl ingen större katastrof, men ändå. These are the kinds of things that makes Sofia veeery upset. Buhu.

Nu tittar jag på Freaky Friday på nian, me like. Mycket bra söndagsfilm måste jag säga. Jag är inte så trött idag vilket känns bra med tanke på att jag gick och lade mig vid kvart i åtta på morgonen. Ska försöka att inte upprepa det inatt :p Nu om en stund måste jag i alla fall göra i ordning mig så jag hinner till vallokalen innan nio. Wish me luck! Tror nog att morsan och farsan drar med mig i håret om jag inte är klar innan sex ändå.

C U Later, peepily peeps!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥