Varberg, ouch!

Har varit i Varberg, Träslövsläge hela dagen och har fått en högst smärtsam solbränna. Har bonnabränna gånger tusen typ. Mina armar brinner, fast de är mest bruna som tur är och mina skenben är röda och mitt dekolletage är rött och vitt med mycket fin linje efter klänningen :p Ser inte så bra ut alltså! Men whatever...what can you do. Bild nedan, men den är inte speciellt visande för det är mycket rödare i verkligheten :p En bild på min fina fläta också, man måste ju ha fläta på stranden!


Lite pics från stranden!






Så, det var min dag. Alex kom hem också, hon var svinigt brun och hade snygg brottarryggsbränna. Hon hade riktigt ljust hår också, såg inte riktigt ut som sig själv :p Hon kom bara hem och vände, skulle sova över hos Tobbe. FannyBunny ska sova över här ikväll istället :p
Jag känner mig pigg idag, vill bara ut! Det är en så skön kväll ju, men jag har inget att göra ute så jag stannar nog inne och tar det lugnt. Det kan ju vara gött det med ;)

Later, peeps!



Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥