Yuck!

Jag hatar våran lägenhet under sommarmånaderna. Den blir svinigt, outhärdligt varm och man kan aldrig sova bra. Den enda tiden det går att känna sig normal här är under natten, men om man då öppnar fönstren eller balkongdörren flyger det in en massa enormt läskiga insekter. Jag är sinnessjukt rädd för insekter, stora som små. Igår flög det in en skitäcklig sak med stora vingar och annat läskigt och jag skrek som en liten unge! Blä, fan vad jag hatar såna. Mamma sa :"Hur fan ska du kunna bo själv sen?" och jag fattar inte heller hur det ska gå till. Jag får väl ha nät över alla fönster och dörrar, måste nog gå på en googlejakt så jag hittar några fina nät! Jag väcker typ alla grannar med mina skrik, pappa blir skitarg ibland, haha. Men vad ska man göra, skriken kommer ju naturligt :p

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja köp sådana nät, tror jag ska göra det med, jag vill ju kunna ha öppet fönstren på natten och inte få massa äckliga kyp i sängen, usch. fan jag är så varmt nu, vill bara hoppa i sjön nu!

2009-06-01 @ 16:30:57

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥