Man, times fly...

Måndag, sista måndagen i mars.. Shit, va tiden går fort! Vår, snart sommar, sen höst, vinter and before you know it you're 65 and ready to retire :p Nej, riktigt så fort hoppas jag inte att tiden ska gå men årets första månader brukar flyga förbi för mig.

Nu är det dags för mig att gå och duscha, sen får vi se vad som händer. Har lite grejer som jag borde försöka göra så det blir överstökat, så slipper jag göra det senare i veckan. Andra planer för veckan inkluderar:
  • Frisörbesök
  • Mängder av promenader för att njuta av vårvädret!
  • + massor av andra saker som jag inte kan komma på nu ;)

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥