Trööött...

Försökte att gå och lägga mig tidigt igår, vid elva, och somnade ganska snabbt. Vaknade vid halv tre och kunde inte somna om. Gick upp vid halv fyra och har varit vaken sen dess... Så nu är jag inne på min tredje kopp kaffe, hoppas verkligen att the third is the charmed så att jag orkar dammsuga hela lägenheten och sen gå ut på en promenad :)

Har fått tid för klippning i morgon klockan 18! Jag, min syrra och min kusin ska klippa oss samtidigt. Börjar få lite ångest för att jag kommer antagligen vara tvungen att klippa av ganska mycket av mitt hår för att det ska se bra ut :(  Det har blivit så slitet att underhåret typ har gått av, så nu skulle jag inte direkt kalla min frisyr för vacker direkt :p Hoppas iaf att jag blir nöjd och klarar av att gå med kort hår ett tag. Så, då var dagens klagande över mitt stora i-landsproblem över;)


Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥