Piercing? Ja tack!! Nu? Snälla :)

Hjälp, vad mycket jag vill pierca mig nu! Har spenderat timmar de senaste dagarna med att kolla upp olika piercings på internet. Gillar att ha all information om ett ämne innan jag gör nåt, i alla fall något som kan innebära infektioner och dylikt :p

Vill såå gärna göra en Dermal Anchor på ovansidan av min vänstra handled! Det är så fint :) Vill, vill, vill! Now!
Vet inte om de gör det exakt så här på studion där jag vill göra min, men typ så här gör man :)
 
Och så här kan det se ut sen:





















Fint Fint Fint


Kommentarer
Postat av: amra

shit sofia du måste göra de!!! det va skiiit snyggt!!!!

2009-05-13 @ 22:51:41
Postat av: Emelie

Jättesnyggt, förstår dock inte vitsen men det verkar jättefint ändå. Du har fått mig att nu vilja tatuera mig så snart som möjligt.. hehe

2009-05-14 @ 19:15:35

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥