Time

Kändes som om det var dags för en ny kategori i bloggen. Små Fina Textrader fick den heta. Tror att jag kommer att fylla på den ganska bra då jag är smått besatt av låttexter och andra fina rader man stapplar på på internet och andra ställen.

Först ut är några rader ur en låt som gått på repeat den senaste timmen. Older Chests.

She broke down the other day, yeah you know
Some things in life may change
And some things they stay the same

Like time, time, there's always time
On my mind
So pass me by, I'll be fine
Just give me time




Damien Rice

Kommentarer
Postat av: amra

ska sooova nu :) antar att du fortfarande är vaken?? om du läer detta så gå o lägg dej! kl är snart halv tre haha pussss****

2009-05-15 @ 02:19:43

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥