Trööött!

Projekt "get-sofia-into-a-normal-sleeping-pattern" har spårat! Vaknade vid fem idag. FEM på EFTERMIDDAGEN! Not good (no shit, sherlock)... Kan förhoppningsvis försöka att ändra på detta ikväll och gå och lägga mig tidigt. The project continues...

Drack en god "drink" för en stund sen. Alkoholfri ofc. Tog Funlight Apelsin och istället för vatten lade jag i Loka Citron. Mycket gott! Igår hos Louise drack jag en Baja Päron-shot( fortf. inte gott) och en cider. Hade inte ätit mycket under dagen så kände till och med av den lilla mängden alkohol! Fast inte så mycket visserligen :p

Tittade på 'Death Becomes Her' och åt glass med maränger hos L också. Ems var där och de hade grillat, som man bör göra en så fin dag :) Även om köttet inte såg så gott ut ;) Kan ju ha något att göra med att jag inte käkat kött på snart fem år :p
Filmen var ganska bra tyckte jag. Somewhat galen, men det är ju alltid kul :p Sen tittades det lite på Forrest Gump(♥) innan L skulle iväg till Kinna.  Gick hem och slötittade lite på TV, men kollade mest på olika bloggar och youtube. Hittade en diskussion om Minttu på flashback och fattar verkligen inte varför jag inte har testat det innan! Är en dålig finne! Måste iaf testa en Minttu-shot nästa gång jag är ute :) Sen kanske köpa en flaska nångång om man har vägarna förbi en Finlandsbåt, så man kan testa att blanda med O'boy, som så många rekommenderade. Fast får nog vara försiktig med mängden Minttu, verkar vara ganska starkt ;) Men gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

yes nästa gång vi går ut så tar vi en sådan shot!

2009-05-03 @ 21:48:40

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥