What to do, What to do

Ungen kom hem, var hemma i fem sekunder och drog sedan till Kinna...That just proves my point, DU ÄR TRÅKIG!!

Enough sister bashing...vad ska jag göra nu? Ingen aning, hatar såna här känslor. Jag vill göra nåt, men sen orkar jag ändå inte komma på nåt att göra... Idag passar verkligen den här textraden in på mig: Hold ourselves together with our arms around the stereo for hours. Ur Apartment Story av The National. Hade jag inte haft musik nu vet jag inte vad jag hade tagit vägen. Hade nog drunknat i ett hav av jag-är-så-jävla-uttråkad-men-vad-ska-jag-göra-känslor. Musiken håller mig ovan ytan, än så länge i alla fall.
Det blir så jävla tråkigt att inte arbeta eller plugga. Man har så mycket tid, men inget värdefullt att fylla den med. Måste komma på ett projekt eller något liknande som kan hålla mig sysselsatt. Vill ha en riktigt bra kamera så man kan ta långa promenader och ta en massa bilder som man kan göra nåt kul av. Speciellt nu i sommar när jag vill gå på en massa konserter så skulle det vara kul att kunna ta fina bilder att göra kollage och scrapbooks av så man kan spara dem. Jag kan sitta inne på Scrapblog och göra olika bildmontage i flera timmar, men har man inte så mycket bilder så är det ju inte så kul.
Det är mycket saker man vill ha, men man kan ju inte få allt. Även om jag har turen att få ganska mycket av det jag vill :p

Hoppas ni därute har en roligare lördag än jag!

Now I'm off to discover some new band or artist that can keep me company until this day is over.

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥