Min typ av godis

Fick reda på resultatet av mitt svenskaprov idag och läraren var något exalterad. Eller något var väl en understatement, han sa att han aldrig hade sett ett bättre prov och att jag borde bli svensklärare :p Även min ordinarie lärare gratulerade mig till resultatet, udda lektion to say the least. Och de sa allt framför klassen! Jag tänkte säga att jag hade börjat plugga på provet på morgonen samma dag som provet var och att det nog var det lättaste provet jag gjort, men jag ville inte göra läraren osäker på sin göra-prov-förmåga ;)

Såg imorse på min matteplanering att jag hade matteprovet FÖRRA veckan! Jag missade det alltså, kanske borde kolla närmare på planeringen nästa gång. Frågade läraren sen när jag kunde göra provet och det var visst flera som hade missat och det var ganska laid-back när man ville göra det. Man kan antingen göra det på torsdag på extraprovstiden, som jag ska,  eller vilken dag som helst på matteverkstaden. Det var bara sex personer på matten idag, av 28! Matten är inte högsta prioritet på komvux :p

Efter skolan gick jag hem och vid busstationen såg jag Alex som skulle till Tobbe, så jag bestämde mig för att åka till Kinna och kolla lite efter kläder och tvinga Alex att gå runt med mig en stund. Tror ni jag kom hem med kläder? Nope. Gissa vad jag fick med mig! Ja, ni har så rätt. Smink ofc. Max Factor's False Lash Effect och tre saker från Viva la Diva, ett läppstift, ett nagellack och ett rouge. Lite smågodis sådär mitt i veckan.



Nu ska jag kolla serier, det är ju faktiskt TVShowTuesday! Imorgon är det Joshua Radin som gäller! Måste kolla busstider... Later!

Kommentarer
Postat av: Louise

mamma såg dig i kinna innan. precis när jag kom till kinna så hade du gått in i någon affär ;P roligt med lite shopping ibland!!

2009-10-13 @ 21:11:06

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥