Fredagens pics!

Är helt trött idag, antagligen pga vädret. Zzzzz.....nej, kan ju inte somna när man ska skriva blogg!

Igår var Frida, FannyBunny och LillyVanilli här. Fanny sov över och hon och Oskar spelade Wii och annat till max. Som vanligt alltså ;) Jag konadiserade Fannys naglar lite också när de precis kom hit, så nu har jag och hon lite matchande nails för jag gjorde om mina under natten när jag tittade på My Life in Ruins.

Min kamera funkar som vanligt igen (yay!) så det blev några bilder tagna igår. Enjoy ;) :


Som på första bilden såg hon ut ganska mycket när jag bar runt på henne :p Hon måste tyckt det var kul att skrika på moster ;) Tänk att vara så liten att man får plats på en arm! Crazyness.


1. What is that? 2. Hmm, that looks suspicious... 3. Smiley!


Fina Fanny som hade svårt att hålla huvudet stilla när kameran kom fram :p

Later!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hon är ju så söt Lilly!!!

2009-10-03 @ 17:45:10
Postat av: Sofia

Oh yes, she is!

2009-10-03 @ 18:06:07
Postat av: alux

mina två älskade pissråtter!

2009-10-04 @ 03:22:48

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥