Onsdag

Har varit och hämtat ut biljetterna till Mr. Radins spelning nästa vecka. Louise, Amra och Sabina trotsade kylan och kröp ur deras grottor för att gå till Hemmakväll och fröllan ;) Har efter denna kvällen fått lite mer att göra nästa vecka utöver spelningen på onsdag, det blir nog bio på måndag och fest i Fotskäl på lördag. Det ska visst komma runt 120 personer på festen så det ska bli...intressant. Får se vilken typ av folk som kommer, hoppas det blir kul i alla fall ;)

Hade en udda lektion idag, ingen ur gruppen för gruppuppgiften var där så jag fick bara reda på mitt provresultat och hur jag ligger till i kursen och sen gick jag hem. Fick mvg, vilket jag inte trodde så det var kul. Läraren sa att han inte märkte av att jag hade fått hjärnsläpp någonstans, som jag sa att jag hade fått. Han tycker nog jag har lite väl höga krav på mig själv :p Whatever, ska fortsätta såhär så får jag mvg i kursen.

Nu ska jag fortsätta kolla lite bloggar, sen ska jag väl sova nångång. Det är jättejobbigt att försöka komma ihåg alla bloggar jag läser när jag inte har de i bokmärkesfältet på den här datorn. Jävla router som inte funkar, så tråkigt att sitta vid datorn i vardagsrummet. Dagens i-landsproblem = att internet bara funkar på två av de fem datorer som finns i lägenheten :p

Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥