♪♫♪

Denna kväll har verkligen gått i musikens tecken. Har såklart kollat på vem vet mest och postkodmiljonären som den nörd jag är, men sen har det blivit musik både på TV och i högtalarna. Kollade på Doobidoo, där de gjorde en så bra James Taylor-tolkning och sen har jag Spotifyat och Youtubeat som en crazy person. Det har blivit mest Kings of Leon, Kasabian, lite Bill Withers, Cold War Kids och just nu är det älskade Muse som får mina trumhinnor att vibrera. Älskar verkligen deras nya låt Uprising! Samtidigt som jag lyssnar, letar och knarkar musik springer Alex runt och letar kläder. Hon ska träffa sin killes morsa och släkt imorgon på en kräftskiva så hon har lite smått ångest (läs full blown panic attack :p) för vad hon ska ha på sig. Hon håller upp ett plagg och jag sågar eller hyllar. Det har hittills inte blivit nån hyllning ;)


My life
You electrify my life
Let's conspire to re-ignite
All the souls that would die just to feel alive

Kommentarer
Postat av: Louise

Låter härligt gumman med lite music!!!

2009-10-10 @ 00:48:22

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥